whenwordsfailmusicspeaks

Just feel the music, fuck what they're saying,

Kategori: Mörker



Ledsen för min verkligen urusla uppdatering dom senaste dagarna, veckorna, månaderna. Förra fredagen satt jag i skolan hela morgonen och slet arslet av mig för att bli godkänd i matte, vilket jag inte kommer bli eftersom jag inte tagit igen geometrin. Godkänd i svenska och engelska blir jag iallafall och det var dom enda kraven den här terminen. Vad har jag gjort annars då? Hängt på psykiatrin, på ungdomsmottagningen och på soc. Det är sommarlov om mindre än två veckor och det spelar liksom ingen roll. Jag har gett upp. Jag är så jävla trött på att bli bollad fram och tillbaka från enhet till enhet. Det blir ju inte bättre. Allt verkar rasa, i skolan, hemma, med vännerna. Hela min värld har gått i tusen delar och jag mår piss, men jag orkar inte bry mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: