whenwordsfailmusicspeaks

Oh my god. Oh my god.

Kategori: Allmänt skitsnack

Jag önskar att jag kunde säga att gårdagens fest blev lyckad och att jag blev sådär lagom full. Men istället blev jag stupfull, spydde och blev omhändertagen av polisen som skickade mig till psykakuten, väl där kunde dom inte hjälpa mig, för jag var för berusad. Vid tretiden inatt blev jag inlagd på Maria pool. Iklädd vit sjukhusskjorta och mascara i hela ansiktet spenderade jag natten på en hård madrass på golvet. Mitt blodtryck var väldigt lågt hela natten så vårdpersonalen väckte mig flera gånger i timmen. Vilket var sjukt jobbigt, såklart. Inte ens hälften av det jag just skrev kommer jag ihåg själv utan fått det berättat för mig av andra. Imorse fick jag genomgå ännu en läkarundersökning och sen kom pappa till sjukhuset med nya kläder till mig. Jag blev utskriven vid tolvtiden idag. Starka anti-depressiva mediciner och vodka är en otroligt dålig och farlig blandning, jag var helt borta. Väl hemma har jag tvättat bort sminket och tagit en dusch. Kikat på bigbrother och legat i sängen. Jag är otroligt bakfull och har ont i hela kroppen. Fyfan för mig.



Och bästis, du, jag vet inte hur jag ska tacka dig. Jag älskar dig Erika.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: