whenwordsfailmusicspeaks

Sunshine on a cloudy day?

Kategori: Bilder


Imorse kom jag upp ur sängen tidigt och satte igång att baka chokladmuffins som jag sen tog med mig ut på sandhamn. Hälsade nämligen på mitt andra hem. Var så längesen jag var där och dom var jätteglada när jag kom, och det blev självklart jag med. Så finafina människor som hjälpt mig genom mycket. Efteråt tog jag bussen till centrum och sen gick jag och farmor och hälsade på farfar. När jag kom hem duschade jag, sen ringde Becka och var utanför mig så jag hoppade i min onepiece sen stog jag och snackade med henne i typ en timme. Hon är bra hon. Nu ska jag la klä på mig och dra till BAckLUrAA, gangster som jag är. Lyckorusen som jag känt sen i fredagskväll sitter i än idag och det är underbart.

Kommentarer

  • Elin säger:

    sv:åh, vad söt du är, tusen tack tjejen ! :)

    kram

    2012-04-01 | 20:37:16
    Bloggadress: http://sssmiley.devote.se

Kommentera inlägget här: