whenwordsfailmusicspeaks

Wednesday

Kategori: Allmänt skitsnack

Hola! Dålig uppdatering här, I know, har inte haft lust, inte haft något att skriva. Mått dåligare än på väldigt länge den senaste tiden. Jag har iallafall hängt lite hos min behandlare, mycket hos farfar med farmor och hos mormor. Myst med min vovve och gått långa promenader med honom. Diskat och känt mig som en hemmafru. Ätit pizza med Vera. Varit i skolan litegrann och rökt i solen på rasterna. Planerat valborg och skrattat med Evelina. Haft en kväll med bästis ute i lekparken med massor av snack. Varit och shoppat med My. Kramat Yaya hejdå som har åkt till London. Träffat Rebecka. Varit uppe på sandhamn hos Fanny. Osvosvosv. Bråkat med mamma har jag också gjort, blivit galen och skrikit och sparkat i väggarna här hemma. Hemskt hur fort jag blir rasande nuförtiden. Jaja, hjälper väl varken mig eller er att jag sitter här och skriver, nu ska jag ut med Vera. Vi hörs la, som man säger på skånska


Kommentarer

  • camilla säger:

    känns de bra o prata med din behandlare?

    Vad ska du hitta på på valborg o helgen=?:D själv jobbar jag kväll nu tors-mån så lär inte bli så mkt inplanerat haha..men jaja pengar ^^



    ÅÅ tack vad otroligt glad du gör mig ska du veta<3

    Dunderstora kramar, sov gott :)<3

    2012-04-26 | 00:05:05
    Bloggadress: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här: