whenwordsfailmusicspeaks

Påskfirande och fest

Kategori: Bilder

I fredags kom farmor hit och vi hämtade hem farfar från avd. Det var mysigt och dom stannade hela dagen. På kvällen var jag med Vera, vi drack lite vin, rökte och tog det lugnt. Igår så bråkade jag hemma hela dagen, mamma såg att jag rökte och det blev ett jävla liv. Hon tog mina cigg också vilket sammanlagt var typ ett paket, fyfan..Eftermiddagen och kvällen spenderades hemma hos moster med släkten. Jag umgicks med mina kusinbarn. Vi spelade teater, blåste såpbubblor, spelade fotboll, kollade på film, kramades, skrattade och lekte med dockor. Vid nio tiden stack jag hem och la på lite mer smink och bytte om, sen gick jag och hämtade vin innan jag gick vidare mot ica och mötte upp My. Vi tog bussen till grödby, mitt ute på landet haha. Aja, vi drog iallafall på hemmafest! Jag kände absolut ingen där förutom My, men alla var grymt trevliga! Någon kille följde mig till bussen vid ettiden, vettefan vem han var, snygg var han iallafall haha. Min bror hämtade upp mig efter ett tag så jag slapp ta bussen. Skulle sovit kvar hos han som hade festen men eftersom mina föräldrar var så äckligt sura så blev det en tidig kväll, tråkigt..Imorse vaknade jag av att My ringde vid halv elva, gick upp och klädde på mig så drog vi till ph och käkade. Nu är jag hemma och gör la inte så mycket. Japp, det var min påsk det, om den är slut nu? Aja, hörs haha!

















Jag och mina kusinbarn på bilderna ovan! Den enda som inte syns på bild är lilla Max som låg och sov nästan hela kvällen.





Haaangover oaoaoaoooaaaa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: