whenwordsfailmusicspeaks

Oh, you think that you know me. Baby, you don't know a thing about me.

Kategori: Känslor och tankar


Jag skulle kunna skriva hur långt som helst ikväll. Bara spy upp alla ord som finns i mitt huvud i en enda stor röra. Jag blir alldeles tårögd när jag tänker på framtiden, på morgondagen, på nästa vecka, nästa månad, nästa år. Det känns så omöjligt, just för mig så känns det så himla omöjligt. Blir jag sjukskriven, blir jag inlagd? Blir jag utan vård alls? Vem fan ska jag tro på egentligen när vården påstår att skolan inte är bra för mig just nu, att jag inte är bra nog. Och skolan säger att jag måste och borde? Är det mitt beslut? När mitt liv förövrigt är i andras händer? Alla dessa frågor som finns i massor, men när man väl sitter där är det bara tomt. Jag förstår om detta inlägg är rörigt eftersom jag krånglat med medicinen och inte ätit någonting sen i måndags så jag är helt i obalans och totallt rubbad i huvudet. Jag är tillbaka imorgon istället.
Hoppas ni har det bättre än jag.

Kommentarer

  • camilla säger:

    åååå tycker så synd om dig, det är iaf bättre att ha fått ett svar om hur de blir än att gå och inte veta<3

    hur mår du idag?



    ÅÅ men klar du får fråga:D jag kan säga som så att jag mår miljoner gånger bättre än vad jag gjorde när jag började behanlingen :D får inte bakslag så värst ofta faktiskt men har några kg att gå upp i vikt innan jag blir friskskriven:)men har gått upp nästan 15 kg :) nu börjar jag leva mer ett normalt liv o får träna,gå i skolan o liksom agera helt normalt hihi :D jag älskar det :D



    massa kramar sötnos<3

    2012-02-10 | 08:48:45
    Bloggadress: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här: