whenwordsfailmusicspeaks

Du behöver inte säga att du hittat någon annan för jag kan känna det, varje gång vi är tillsammans.

Kategori: Allmänt skitsnack



Jag är glad att jag gick till skolan idag även om jag inte ville. Jag hade matteprov idag vilket jag inte hade en tanke på imorse och det är bra att få det gjort. Ikväll har det varit den årliga viakvällen på våran skola och det var riktigt tråkigt då dom gjort massor med ändringar, annars brukar jag tycka att det är rätt mysigt. Fast det bästa är nog kompensationen vi får efteråt. Rektorn var sjuk så det blev inget möte heller, vilket är både bra och dåligt. Fast idag hade jag inte orkat. Hur jag än vrider och vänder på det kan jag inte tänka klart. Nu har jag ett sportlov och två veckor praktik efter det framför mig. Jag hoppas att det kanske ger mig lite ny ork, om inte, så inte. När jag kom hem har jag ägnat mig åt att ta fram en resväska och börja packa lite. Blir jämnt så jävla stressad när jag ska packa, så jag har lämnat det och lagt mig under täcket med skön musik istället. Har inte en tanke på att gå och lägga mig än på några timmar trots en huvudvärk som heter duga. Jag har inte tagit någon sömnmedicin ikväll vilket var väldigt osmart eftersom jag helt enkelt inte kommer kunna somna hur trött jag än är. Imorgon är det fredag och jag vet inte ännu hur det blir med skola osv, får helt enkelt se när jag vaknar. Nu ska jag slå på en film så ja, godnatt.
-
Erika, mina värdefullaste minnen delar jag med dig. Alla tårar och skrik, dom har gjort att vi kunnat skratta igen. Tack för alla år, du har sett mig klättra till toppen och falla igen. Du har aldrig tröttnat. Alltid kommit tillbaka. Jag älskar dig över hela mitt hjärta. Det är ingenting som inte gör dig perfekt i mina ögon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: