whenwordsfailmusicspeaks

Evelina

Kategori: Allmänt skitsnack

Jag var inte i skolan mer än två timmar idag innan jag gick hem igen. Jag har varit hemma sen klockan ett och legat i sängen och degat. Har nu precis bytt om till mjukisbyxor och om en liten stund kommer mitt hjärta Evelina hit. Hon slutade skolan tidigt idag så hon är påväg hem nu. Jag ska iväg och möta upp henne vid stationen sen ska vi ta det lugnt ett tag innan vi ska ner till centrum och fixa lite saker. Ikväll ska vi laga och äta middag ihop. Jag behöver verkligen henne idag då det varit en alldeles jävlig dag för min del. Så denna kväll kommer nog bli perfekt jämfört med resten av dagen. Idag mår jag inte alls bra, det är mycket tankar som snurrar runder i mitt huvud och stör. Hjärtat känns så tungt. Nu måste jag skynda mig lite, vi hörs nog ikväll.

Kommentarer

  • camilla säger:

    hoppas verkligen kvällen blir perfekt, de förtjänar du<3<3

    tack hihi, allt med flytten har gått kanon :D och jag mår super, fast e lite trött^^ hur mår du?

    många kramar<3

    2012-02-02 | 17:02:54
    Bloggadress: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här: