whenwordsfailmusicspeaks

Power is being told you are not loved and not being destroyed by it.

Kategori: Allmänt skitsnack


Det blev ändrade planer idag och jag har hängt med Calle, Oskar och Denice hela kvällen istället, vi har haft roligt så det var inga problem!
Imorgon är det lördag och jag ska till ålderdomshemmet och hälsa på min älskade farfar tillsammans med farmor som det ser ut nu. Vid halv tre ska jag, Denice och Clara till jobbet i några timmar. Sen måste jag hem och duscha och sen blir det middag hos Denice på kvällen. Efteråt har jag ingen aning om vad som händer men jag hoppas iallafall på någon typ av fest, haha. Resten av min fredagskväll ska jag spendera framför datorn och skype, mysigt. Ja..Det var väl det jag hade att skriva för den här gången. Godnatt på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: