whenwordsfailmusicspeaks

Lördag!

Kategori: Allmänt skitsnack

Hade en supermysig middag igårkväll med moster! Senare var jag ute i någon timme. Började morgonen idag med att sätta mig framför datorn och ladda hem film. Drog hem till Denice när jag klätt på mig och vi kollade på tv en stund och lite så innan vi gick hem till mig och kollade på film. Hon gick hem till sig vid tretiden om jag inte minns fel och sen dess har jag bara degat och haft en riktig down då tankarna bara varit kolsvarta. Sjukt vad såna stunder skrämmer mig. Och farfar längtar efter mig och jag längtar efter honom. Jag lider så fruktansvärt av att se honom såhär. Det är ingenting annat än det som får mig att vilja lägga mig ner och störtgråta så mycket. Det som varit det tryggaste i mitt liv har bara rasat samman de senaste månaderna.
Nu ska jag hoppa in i en dusch och göra mig ordning. Ikväll tror jag att det blir melodifestivaltittande med Clara och Denice. Efteråt har jag ingen aning. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: