whenwordsfailmusicspeaks

You make out like it never happened and that we were nothing

Kategori: Bilder

Jag började min söndag igår med att ta en dusch innan jag gick över till Clara där vi fick skjuts ner till jobbet. När vi blev klara gick jag direkt ner till rosengården och hälsade på farfar. Vi kollade på tv och gick runder i korridoren. Det är långtråkigt där och jag förstår honom så att han vill hem igen. Efter ungefär två timmar började jag röra mig hemmåt igen och blev upphämtad av pappa och fick skjuts sista biten. Resten av kvällen spenderade jag på mitt rum med världens äckligaste ångest. Idag gick jag inte i skolan. Vaknade vid tolvtiden, gick ut och rökte, bytte om och sminkade mig. Satte mig vid datorn och snackade lite på skype. Vid tre ringde Vera och då hade hon slutat så jag klädde på mig och drog ut och mötte upp henne! Vi gick hem till henne och hämtade pengar innan vi tog en promenad ner till hamnen. Åt en varsin kebab innan vi tog tåget till nynäsgård och köpte en glass, haha. Träffade Denice och Erika påväg hem så vi stannade och pratade med dom ett tag. Nu kom jag precis hem för en liten stund sen. Vet inte riktigt vad som händer senare ikväll men det väntar att se.
Jag vet inte hur jag mår just nu. Mitt liv är turbulent, upp och ner och kaos.
 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: