whenwordsfailmusicspeaks

Hoping someone notices but freaking out when they do.

Kategori: Bilder

Jag var hemma från skolan idag, istället hängde jag nere på rosengården några timmar hos farfar tillsammans med farmor. Erika och Vera kom hem hit efter det och vi blekte mitt hår igen, handlade glass och lite så..Nu ligger jag i sängen med tre täcken över mig och fryser.
Ja, den här fredagen var väl typ lika ointressant som alla andra.
  
-
Just for you, I'll cover up my cuts with bracelets. I'll eat in front of you, to make me seem okay. I'll laugh at your jokes and smile at your stories. I'll wear loose shirts and sweats to cover up my fat. I'll put on makeup to cover up my flaws. I'll do whatever it takes to make me seem okay.

Kommentarer

  • camilla säger:

    blev du nöjd med håret? oj att du fryser så mkt :/



    Ja men vad skönt, att sova skönt gör verkligen mkt för hela dagen tycker jag :)



    Okey :/ har du fått mkt hjälp från skolan med äs? jag blev inte sjuk förren efter gymnasiet, drygt ett år efter då jag åkte som au pair efter studenten. Innan dess var jag frisk som en nötkärna hihi

    Jag vill helst arbeta med barn och ungdomar som har problem både med äs men även hemma :) typ lite psykolog/behandlare vill jag bli:) vet du vad du vill arbeta med?



    massa pussar & kramar<3

    2012-02-25 | 13:04:53
    Bloggadress: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här: