whenwordsfailmusicspeaks

2 fina veckor har kommit till sitt slut

Kategori: Bilder

Idag var det sista dagen på praktiken..Var jobbigt att lämna tillbaka larmställen och återställa passerkortet. Usch, vill inte sluta. Har lärt känna jättefina människor och dom har verkligen hjälpt mig, dom här två veckorna har gett mig mycket även om jag mått dåligare än på länge. Har skrattat sjukt mycket om dagarna och verkligen velat vara där. Byggde syrgasmasker med Joel imorse och sen skruvade vi ihop lite bokhyllor osv, rullade slang, fixade lite med ett par brandbilar. När vi slutade kom jag hem och vände innan jag och farmor hälsade på hos farfar. Han var pigg och glad idag jämfört med hur han mått det senaste, och idag hade han fått vara ute på en promenad med personalen, det var första gången han var ute idag på två månader..Och det tyckte han var underbart, såklart. Vem skulle inte tycka det? Jaja, nu har jag precis sett klart på gårdagens avsnitt av bigbrother, fyfan vad jag hatar Sipan, han är ju vidrig? Totallt efterbliven, inget snack om saken. Aja, ikväll ska jag hänga med My, får se vad som händer mer helt enkelt.








Kommentarer

  • Junie säger:

    sv: Nej jag går inte i någon terapi alls just nu, och vet ännu inte vad jag ska börja i, men antar att det blir kbt sen. Jag har gått kbt två gånger förut, en gång i grupp och en gång individuellt, men båda har varit på ätstörningsenheten och nu vet jag inte riktigt var jag hamnar efter utredningen. Kanske affektiva mottagningen. Går du själv i någon terapi?

    Angående helgen, jag har planerat att träffa en kompis i morgon men med tanke på hur jag mår just nu så är det inte säkert att jag kommer orka. Kanske bara sitter hemma hela helgen. Kul (inte). Ska du göra något trevligt?

    2012-03-16 | 20:53:23
    Bloggadress: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här: