whenwordsfailmusicspeaks

And I was like, why you're so obsessed with me?

Kategori: Bilder

Gårkvällen var bra. Jag handlade med Clara och Denice och vi lagade mat och drack drinkar och umgicks bara vi tre, vilket var väldigt längesen. Vi mötte upp Oskar och Erika senare och jag hängde med dom ett tag innan jag gick hem och packade lite och träffade Vera, så vi satt och snackade och skrattade, det var typ 2 veckor sen vi träffades så ja, det var kul att träffa henne. Sen gick jag hem till Denice igen och sov där tillsammans med henne och Erika. Natten slutade med att jag låg på Denices golv och spydde i hennes papperskorg innan jag däckade i hennes soffa. Jag var sådär lagom full igår, eller ja, det kändes iallafall så för ett tag, haha. Nu är jag hemma och ska ner till centrum en snabbis, efter det ska jag till farfar.♥














Kommentarer


Kommentera inlägget här: