whenwordsfailmusicspeaks

Helgen

Kategori: Bilder

I fredags var jag sjukt trött, drog till Vera på kvällen iallafall, låg i hennes säng medans hon duschade sen gick vi ut och satte oss ett tag. Stack hem vid tolvtiden och efter att ha snackat skype någon timme somnade jag. Sov till fyra på lördagen, gick upp och sminkade mig. Senare gick jag med My, Erika, Clara och Denice till Ica. Vi köpte lite grejer sen satt vi oss nere på ängen med massa filtar och tända ljus. Körde lite jag har aldrig och snackade. My följde med mig hem en stund efter det innan hon tog bussen hem. Drog till Denice då och vi satt på hennes balkong i flera timmar, käkade godis, snackade, rökte osvosv. Skitnice, sen råkade vi somna så det blev svinkallt. Gick in och la oss vid tre någon gång. Denice väckte mig typ tio imorse och då åkte vi med Clara och jobbade. Efteråt hjälpte jag mormor. Hon flyttar ju imorgon..Nu ligger jag nerbäddad i sängen efter en varm dusch. Har tagit sömntabletter så får väl hoppas på att få sova lite inatt. Imorgon ringer klockan vid nio. Lagom kul. Godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: