whenwordsfailmusicspeaks

Jag vill vara nära. Älska i en för liten säng och aldrig känna igen mig i sorgliga texter.

Kategori: Bilder


Gick upp redan vid tio imorse. Senare idag har jag suttit ute i solen, duschat, sminkat mig och lite sånt. Vera var här för en stund sen och ja, inte så mycket mer med det. Snart ska jag väl börja klä på mig och röra mig in mot Stockholm. Ska spendera kvällen ute på söder hos min kusin. Vi ska käka middag och mysa med Max - mitt kusinbarn som är 2 veckor gammalt nu! Så mysigt. Solen skiner ju fortfarande så det blir nog en riktigt fin kväll. Min moster ska med också. När jag kommer hem får jag se vad som händer, det blir väl antagligen rätt sent ändå..Men det skulle inte sitta fel med lite sovsällskap. Hoppas ni får en bra fredagskväll iallafall!


Kommentarer

  • camilla säger:

    "steg upp redan vd 10" haha då har jag vart uppe 3 timmar xD

    hoppas du fick en riktigt mysig kväll iallafall?:D gjorde ni mkt skoj?

    åå okey, jag har nog alltid gillat att plugga eller inte gillat så jag ser fram emot de men jag har väl alltid vart en liten pluggis^^

    kraaam<3

    2012-03-24 | 08:10:38
    Bloggadress: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här: