whenwordsfailmusicspeaks

tjugofemtemarstjugohundratolv

Kategori: Bilder

Helgen har varit fin. Vaknade upp bredvid Vera imorse. Solen sken och vi tog ut våffelgärnet på min baksida och gräddade våfflor i morgonsolen. Det var hur mysigt som helst. Vid tvåtiden tog jag bussen ner till farfar. Jag satte ner honom i en rullstol som vi lånade och virade min halsduk runt hans hals och bäddade ner honom under en filt. Sen körde jag ut honom i det fina vädret och vi satte oss på en bänk mitt i centrum och tittade på alla människor som gick förbi. Påvägen tillbaka parkerade jag rullstolen vid trottoaren och plockade lite blommor åt honom, han blev så glad. Väl inne på äldreboendet igen så åt vi våfflor (igen..haha). Stannade rätt många timmar men nu är jag iallafall hemma. Snart kommer Rasmus och Evelina hit och vi ska grilla! Ja, det var väl min helg det. Att det är måndag imorgon känns inte lika farligt som det brukar göra. Pratade med Linda för en stund sen och planerna för imorgon för min del är ett möte med min mattelärare och sedan att möta upp Linda och hennes lilla bebis. Ska bli så mysigt!










Kommentarer

  • Denice säger:

    Hahahaha "ta kort på mig och min pucko"

    Tja turist i Stockholm

    2012-03-27 | 21:26:23

Kommentera inlägget här: