whenwordsfailmusicspeaks

Update from Spain

Kategori: Allmänt skitsnack

Hej horni! Hahaha..Sitter i spanien precis bredvid poolen och har precis kommit ur en valbehovd dusch. Idag har det varit skitbra vader sa vi har solat hela dagen! Kom aven en snygg kille till hotellet idag vilket det annars varit STOR brist pa. Jag och Evelina blev uppraggade av en norsk skolklass idag, forutom att dom allihopa var handikappade var dom ju roliga att prata med..Haha. Dom vill spela kort med oss tva ikvall men jag vettefan hur det blir med det! Jag saknar inte nynas det minsta. Bara ett par fa personer skulle kunna vara javligt nice att ha har! (Las Erika, Rasmus, Fanny och Vera!) Fan vad jag saknar er. Nu ska jag dra upp pa rummet och sminka mig sen blir det tapas ute! Ha det gott! Pussssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: