whenwordsfailmusicspeaks

Tuesday

Kategori: Allmänt skitsnack

I lördags låg jag och Erika i min säng och glodde på melodifestivalen, vilket inte var särskillt intressant. I söndags gick jag upp tidigt och duschade och gjorde vid mig, vid ett tiden kom en del av släkten hit och firade mig. Jag busade mest med mina kusinbarn och kramades med mormor. Efter det åkte jag ner till farfar och höll honom i handen i flera timmar. På kvällen träffade jag Fanny och vi snackade i evigheter. I måndags var det en långtråkig dag på praktiken, men ja, det funkade väl. Inatt vaknade jag vid fyratiden och stängde av datorn, jag somnade i skype igår, fast det gjorde han jag snackade med också så då är det inte lika pinsamt längre, haha. Och imorse grät och skrek jag på pappa i telefonen som vägrade att sluta ringa och väcka mig hela tiden. Jag fick någon timmes sömn tillslut innan Rasmus ringde och tvingade ner mig till praktiken trots att jag hade bestämt mig för att inte gå dit. Dagen rullade på rätt så långsamt då det inte var så mycket folk där. Så vi gjorde inte så mycket. Slutade dessutom vid två, tog ut våran comp idag då vi kände att vi både bara ville gå hem. Ikväll skulle jag ha träffat Vera men det ser inte ut så just nu, får väl se om hon hör av sig senare. Imorgon ska Rasmus följa med mig till öronläkaren i handen på förmiddagen sen ska vi ner till Nynäs igen. På eftermiddagen ska vi öva med brandmännen så vi ska möta upp Joel och Joel efter lunchen. Blir nog bra det..Jag längtar inte till helg för jag vill inte att det ska bli måndag, för då börjar skolan. Även om det inte alltid är jättekul på praktiken så tar alla hand om mig så väl där. Vi ler och skrattar ihop och alla är så trevliga där. I skolan hälsar man ju inte ens på någon annan än sina närmaste vänner typ? Så jävla tråkigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: