whenwordsfailmusicspeaks

Well I'm down, down, down, down, can you pick me up?

Kategori: Allmänt skitsnack




Onsdag idag då. Hitills idag har jag inte gjort så mycket, gått ut på promenad med min vovve, åh så glad jag är att jag har honom. Dagarna skulle vara ännu mer ensamma annars. Ska nog ner till centrum nu för Denice skulle ta hål i öronen eller vad hon sa igår. Sen ska jag möta upp My och ja, får se helt enkelt. Är så jäkla sugen på att färga håret svart, saknar den hårfärgen otroligt mycket. Blir nog till helgen. Men nu ska jag dricka vatten och ja..Det är väl typ det jag ska göra. Hörs ikväll.
Die, die, die my darling

Kommentarer

  • camilla säger:

    vad du är fin <3

    lät som du kommer få en bra eftermiddag?:D gjorde ni ngt kul?

    oj haha jagser massa saker, men en del på datorn jag med:) typ mästerkockarna, desperate, pretty little liars osv :P

    massa kramar<3

    2012-03-28 | 17:37:36
    Bloggadress: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här: