whenwordsfailmusicspeaks

Från mobilen

Kategori: Allmänt skitsnack

Valborg var lugn. Vi grillade och käkade mat. Rörde oss hem till Helena vid tiotiden och drack groggar och cider. Vi skulle egentligen dragit vidare sen men ingen av oss orkade så jag var hemma vid ettiden igen. I tisdags hängde jag på söder i solen, hälsade även på farfar på sjukhuset. Mötte upp Yaya på en cigg på kvällen annars gjorde jag inte så mycket mer. Idag, eller ja igår..eftersom klockan är över tolv nu haha. Vaknade av att hemtelefonen ringde vid elvatiden, Denice, Erika och Vera kom hit kort därefter så vi käkade lunch innan dom drog till skolan igen. Då gick jag upp och sminkade mig lite innan jag åkte ner till farfar som kom tillbaka till ålderdomshemmet idag. Sen var jag hem en snabbis innan jag drog ner till centrum igen och gick på ett möte på kommunen, sug min kuk säger jag bara om det, haha glad tjej. När jag var klar där åkte jag hem till Fanny och vi gick på promenad i kvällssolen. Nu ikväll har jag hängt med Vera, vi käkade kebab, sen var vi hos min mormor i någon timme också. Nu ligger jag nerbäddad i sängen och ja..imorgon är det torsdag. Aja, vi får la höras helt enkelt.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: