whenwordsfailmusicspeaks

Mobilblogg

Kategori: Allmänt skitsnack

I söndags hade jag en jättemysig dag. Gick på promenad med hundarna i solen. Åt på pizzahouse med Evelina och Rasmus. Kollade på film där hemma and so on. I måndags var jag på återbesök i Stockholm på den avdelningen jag blev inlagd på för några veckor sen. Sköterskan jag träffade och satt och pratade med i närmare två timmar tyckte jag inte alls var trevlig. Hoppas att jag är färdig där för gott nu. När jag kom hem var jag en snabbis hos farfar innan jag åkte upp till Fanny. Hjälpte hennes lillebror med läxorna. Åt mellis. Kollade på tv och satt ute. Mötte upp Vera på en cigg på kvällen. Idag, eller ja igår var det tisdag och morgonen började med att Vera kom hit, käkade och så. Sen gick jag och köpte cigg och efter det vidare till skolan där jag hade svenska. Vid halv tre slutade vi så då satt jag hos farfar i två timmar och sen åkte jag vidare till mormor. Nu ikväll har jag gått på promenad med min lilla vovve. Ätit middag. Bakat. Varit nere hos farfar ännu en gång. Vid kvart i tio ringde Anton och sa att han var i nynäs så jag mötte upp honom för lite snack och så, kom hem någon timme senare. Nu ligger jag i sängen och ja..Godnatt.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: