whenwordsfailmusicspeaks

Monster, how should I feel?

Kategori: Mörker

I dont think anyone could hate me more than I hate me.
Jag mår egentligen kasst, men jag överlever, som jag gjort väldigt länge nu.
Överlevt.
Önskar att jag kunde säga varför mina ögon är rödsprängda och tårarna rinner utan hejd just nu.
Varit med Fannys familj hela kvällen, druckit te, varm choklad, pratat allvar, kollat på film, gått på promenad.
Förstår inte varför jag bryter ihop såfort jag blir ensam.
Jag vill ge upp.


Kommentarer

  • camilla säger:

    Ge aldrig upp<3 önskar jag kunde göra något för dig vännen<3



    jo tack min vecka har varit riktigt bra :) ganska lugn och skön med lite jobb och skola:D hur har din vacka varit?



    ta han dom dig, kraam<3<3

    2012-05-04 | 07:36:27
    Bloggadress: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här: